TESLİMAT VE İADE SÖZLEŞMESİ

İş bu Sözleşmenin taraflarına ilişkin bilgiler şunlardır;

A. Gönderici /Eğitim Veren Kurumun unvanı ve adresi

Karaca English House Eğitim Hizmetleri Yayıncılık Uzaktan Eğitim Öğretim Tic. ve Ltd.Şti
(Sözleşmede bundan sonra “Kurum” olarak anılacaktır.)

Adres: Prof. Dr. Ahmet Taner Kışlalı Mah. 2818 Cad. No 8 Çankaya ANKARA

İnternet Sitesi (Web Adresi) : https://karacaenglishhouse.com.tr

MERSİS NO : 0506085734000001

B. Talep Eden Kişinin

Bu Sözleşme’nin konusu; “eğitim talep eden kişi” tarafından internet ortamında ya da
sair yollarla Kurum’dan talep ettiği uzaktan eğitim programına ilişkin KENDİSİNE
GÖNDERİLECEK MATERYAL veya DOKÜMAN BENZERİ ÜRÜNLERİN TESLİM, İADE ve CAYMA
HAKKINA İLİŞKİN tarafların karşılıklı olarak hak ve yükümlülüklerinin düzenlenmesidir.
Eğitim talep eden kişi tarafından talep edilen eğitim programının içeriği ve şartları,
Kuruma ait ve adresi https://karacaenglishhouse.com.tr olan internet sitesinin …. uzantılı
adresinde belirtilen internet sitesinde detaylı olarak açıklanmıştır. Talep sahibi, bu Sözleşme
ile Kurumun eğitime ilişkin olarak program içeriğini ve şartlarını okuyup inceledikten sonra
kabul ettiğini açıkça beyan ve kabul etmektedir.

Banka Hesap Bilgileri:
Hesap Adı : ……..
Banka ve Şube : …………
IBAN No : ………..

Satıcının gönderi yükümlülüğünün doğması için alıcının gereken bedeli peşin ödemesi
gerekmektedir.

Sözleşme konusu eğitim içeriği öğrencinin talepleri doğrultusunda kargo/taşıma
yoluyla gönderilebilecek bir materyal (CD, DVD, Flashdisk,Harddisk, Doküman, vb.) ile
öğrenciye ulaştırılacak ise, gönderiye ilişkin kargo/taşıma ücreti öğrenci tarafından peşin
olarak ödenecektir ya da alıcı ödemeli olarak gönderilecektir.
Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler
tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans
kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde
nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
Kurum, kendisine işbu Sözleşme ile yüklenen yükümlülükleri, 6502 Sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kendisine yüklediği
yükümlülükleri, mücbir sebepler istisna olmak kaydıyla, tam ve eksiksiz olarak yerine getirmeyi
taahhüt eder. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile
yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği
adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde satıcının kusuruna bağlı olarak ürün
teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgesi, kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu
öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde alıcıya bildirmek ve 14 gün içinde toplam bedel Alıcı’ya
iade edilmek zorundadır.
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez
ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya
engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse;
ödemeyi nakit yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir.
Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde
ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına geç aktarmasından satıcı
sorumlu değildir.
Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının
ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık,
ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır.
Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, teslimden sonra
mal/hizmette bir sorun görmeyerek teslim alır ve kullanamaya başlarsa cayma hakkını
kullanamaz. Ancak, alıcı ürünü hiç kullanmamış ise; satın aldığı ürünün kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde,
SATICI’ya yukarıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla sözleşmeden cayma hakkını
kullanabilir.

Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI’ ya iadeli
taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede
düzenlenen Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler çerçevesinde olmaması şarttır.
3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün
faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte
gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte
eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre
içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20
günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya
iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri
gönderilmeye müsait olmayan, tek kullanımlık ürünler, Elektronik ortamda anında ifa edilen
hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü
kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama
cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde
iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Yine Cayma hakkı süresi sona ermeden önce,
tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da
Yönetmelik gereği mümkün değildir.

ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde,
kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya
karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara
başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda
ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından
dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
Ödemeler, yukarıda belirtilmiş olan banka hesabına, banka havalesi veya EFT
(Elektronik Fon Transferi) yapılarak gerçekleşecektir.
İş bu Sözleşme 3 (üç) sayfadır.